Шина для навантажувача
В наші дні практично жодне виробниче підприємство, складський термінал або великий торговий комплекс не обходяться без навантажувачів. Попит на цю техніку постійно зростає, і це є наочним підтвердженням її переваг. Адже наявність автонавантажувача значно прискорює вантажно-розвантажувальні процеси, сприяючи зростанню продуктивності праці та ефективності виробництва.
Безумовно, як і у випадках з іншими технічними засобами, ефективність роботи навантажувачів залежить від їхньої надійності та ремонтабельності. Одним з найважливіших елементів автонавантажувачів, що зазнають великих навантажень, є шини. Багато в чому від якості та надійності шин залежить безперебійна робота техніки.
Головним призначенням шин є демпфування ударів, що передаються підвісці та мосту під час руху, а також забезпечення необхідного зчеплення з дорожнім покриттям. Крім цього, від правильного підбору шин залежить висока прохідність техніки та її ефективність палива. При виборі шин необхідно враховувати якість та тип покриття, на якому належить працювати навантажувачу – чим гірша поверхня, тим вищі вимоги до якості шин.
Пневматичні шини За вартістю найдешевшими з усіх є пневматичні шини. Їхньою перевагою є значне демпфування навантажень на підвіску машини при пересуванні по нерівній поверхні. Пневмошини для спецтехніки рекомендується використовувати при пересуванні покриттю, на якому ризик пробиття шини мінімальний. Залежно від навантажень ресурс подібних шин може становити від однієї до двох тисяч годин роботи. За своєю конструкцією пневмошини можуть бути як безкамерними, так і камерними.
Для навантажувачів, в основному, використовуються діагональні шини, з шарами корда, що перехрещуються, що забезпечують міцність торцевої частини покришок. Міцність боковин дуже важливий показник для шин автонавантажувачів, адже боковина забезпечує збереження шин при перевантаженнях, ударах та притираннях об бордюр. Недоліком пневмошин є нестійкість навантажувача при проколі. При раптовому проколі покришки може статися перекидання великогабаритного вантажу з центром тяжкості.