Продавець ТОВ "ТРАК-АЗ-ЗАПЧАСТИНА" розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
326 відгуків

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи сьогодні вихідний. Вашу заявку буде оброблено найближчим робочим днем.

+380 (95) 502-29-19
Сергій
+380 (67) 464-57-78
Сергій

Умови повернення

Гарантія на товар

1. Гарантійні зобов'язання не поширюються на витратні запасні частини і матеріали (масла, фільтри, технічні рідини, автокосметика, лампи, свічки, електронні блоки, запобіжники і т. п.). Даний вид товару перевіряється на його цілісність і працездатність в момент отримання. На електричні Товари - гарантія не поширюється і обмежується фактом працездатності на момент монтажу.

2. Товар, який має візуальні дефекти (обумовлені процесом виробництва або зберігання) може бути замінений на аналогічний, або відшкодована його повна вартість.

3. Якщо інший вид товару підлягає поверненню через його дефекту, і він вже встановлювався на автомобіль, Вам необхідно оформити претензію, надавши наступні документи:

  • довідку і висновок сервісної станції про проведення робіт по установці даного товару на транспортний засіб клієнта і його непридатності;

  • копію замовлення-поряд автосервісу, де проводилася установка товару на транспортний засіб

  • копію ліцензії даного сервісу на проведення робіт по установці цього виробу та обслуговування даного типу автомобіля; копію сертифікату відповідності на надання послуг, що надаються сервісом;

  • документ, що підтверджує факт придбання Товару у Продавця.

Звертаємо Вашу увагу на те, що в претензії Вам може бути відмовлено у разі самостійної установки запчастин.

4. Продавець не несе гарантійних зобов'язань, якщо має місце:

  • нормальний і природний для певного терміну експлуатації знос деталі; пошкодження деталі в результаті ДТП, неграмотної її установки або недбалої експлуатації, або будь-яке інше механічне пошкодження;

  • несправність запасних частин паливної системи або системи випуску внаслідок використання класу палива, моторного масла не передбачених виробником автомобіля чи інших технічно несумісних / непередбачених деталей;

  • ушкодження (особливо деталей підвіски і рульового управління), що виникли через неакуратне водіння на нерівностях дороги або внаслідок істотних дефектів дорожнього покриття;

  • установка деталі клієнтом самостійно або на СТО не має сертифікату на проведення даного виду робіт;

5. Повернення з інших причин можливий при повній справності товару і за умови, що він не встановлювався на автомобіль. Такий товар може бути повернутий Вами або замінений протягом 14 днів з наступних причин:

  • помилка менеджера при підборі товару;

  • різночитання технічної документації;

  • помилка складу при відборі Вашого товару;

  • брак виробника.

6. Повернення товару здійснюється за попереднім погодженням. Продавець не здійснює виїзд до Покупця при поверненні товару.

7. Вимоги до поверненню товару:

  • товар приймається до повернення тільки в початковій упаковці, в якій він був відпущений клієнту, не залежно від причини повернення;

  • упаковка не повинна містити будь-які написи і / або бути пошкодженою.

8. Порядок повернення товару

Для повернення товару, а також у разі пред'явлення претензій до якості товару буде необхідно зробити наведене необхідні умови повернення товару:

  • Оформити заяву на повернення.

  • Додати товарний чек.

У разі повернення товару належної якості, передати товар в упаковці і повної комплектації, з усіма комплектуючими і повним комплектом приладдя, вказані у технічній документації (технічний паспорт або замінюючий його документ). Товар не повинен мати механічних дефектів

11. Умови повернення грошових коштів

  • Повернення невикористаних клієнтом грошових коштів відбувається тільки після отриманого від клієнта заповненої заяви.

  • Повернення грошових коштів за повернений клієнтом товар здійснюється тільки після виконання всіх необхідних умов повернення товару.

12. Гарантія шини

Протягом двох тижнів з моменту придбання, покупець має повне право на повернення бракованого товару при пред'явлення об'явленні товарного чека. Виняток становлять випадки, коли причиною дефекту стало недбале ставлення та невиконання інструкції по експлуатації. При отриманні шин необхідно уважно перевірити їх товарний вигляд і зафіксувати виявлені видимі дефекти. В іншому випадку претензії до зовнішнього вигляду товару, виявлені згодом, прийматися не будуть.

Умови гарантії:

  • Гарантійним талоном є товарно-транспортна накладна.

  • Перед отриманням товару на складі транспортної компанії обов'язково перевіряйте комплектацію, а саме марку шин, розмір. Всі претензії ми приймаємо до того, як Ви отримаєте товар. У разі невідповідності товару з тим, який був замовлений, обмін відбувається за наш рахунок (пересилання).

  • Ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів, згідно "Закону про захист прав споживача" (Товар повинен зберігати свій товарний вигляд, оригінальну упаковку і споживчі властивості.)

  • Увага! Гарантія на брак поширюється під час отримання товару у відділенні транспортної компанії. У разі виявлення браку в процесі експлуатації шин або при монтажі на диск, товар можливо буде повернути тільки після позитивного висновку незалежної експертизи.

  • Якщо повернення товару не пов'язаність язаний з гарантійним випадком, то пересилання оплачує покупець.

  • Випадки, після яких гарантія не дійсна: - перевищення допустимої швидкості - неправильне зберігання - непрофесійний монтаж - самостійне нарізування ламелей, канавок і отворів для шипів - перевищення вантажопідйомності

 

При поверненні товару належної якості ТРАК-АЗ поверне його вартість не пізніше, ніж через 7 днів з моменту отримання товару та Вашого письмової заяви. Повернення грошових коштів здійснюється способом, яким здійснювалась оплата Товару - поштовим / банківським переказом на зазначені Покупцем у заяві на повернення грошей реквізити, або готівкою. Повернення грошей здійснюється тільки на підставі письмової заяви на повернення грошей із зазначенням ПІБ та тільки за пред'явлення об'явленні документа, що посвідчує особу.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner